بازی رستوران داری ایرانی(سفره چی) آیکون

Sofre chi

بازی رستوران داری ایرانی(سفره چی)
4.6 (4.5) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , کودکانه

اگر دنبال بازی رستوران داری به سبک ایرانی هستید بازی سفره چی را نصب کنید و با پختن غذا های خوشمزه ایرانی کار خود را گسترش دهید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.0.0
  • اندازه : 80M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/09/22

مشابه به‌انتخاب سردبیر

تفاوت های سفره چی بازی های خارجی

همان طور که می دانید توسعه دهنده این بازی که 200 هزار نصب دارد شرکت گلیم گیمز است این شرکت که سازنده بازی هی تاکسی با نصب میلیونی است در تجربه جدید خود سمت بازی های رستوران داری رفته است تا با نبوغ ایرانی طراحان اش این حوضه را از چالش تکراری بودن نجات دهد.به همین منظور طرحان گلیم گیمز به جای تکیه بر چیز های کلیشه ای مثل تزئینات در پیشرفت های بازی به گسترش تعداد غذا ها پرداخته اند تا کاربر افزون بر بالا بردن سرعت عمل خود غذا های جدید را هم درست کند.

فضای های گوناگون در بازی سفره چی

سفره چی شما را به شهر های مختلف ایران می برد تا رستوران های مختلف را تجربه کنید و غذا های گوناگون را بپزید مثلا در مراحل نخستین می خواهد دیزی بپزید و در مراحل بعدی شما را به فست فود می برد تا درست کردن انواع ساندویچ ها را یاد بگیرید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود