بازی سبک رانر اندروید آیکون

Subway Princess Runner

بازی سبک رانر اندروید
4.2 (291076) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

وقتی حرف از بازی های سبک رانر پیش می آید بیشتر افراد فکرشان سمت بازی Subway Surfers می رود چرا که این گیم از بنایان گذاران سبک رانر در اندروید است و با گرافیک جذاب و امکانات متعدد اش هیچگاه مورد بی توجهی کاربران قرار نگرفته و همه روزه در حال پیشرفت است. Subway Princess Runnerکه امروز قصد معرفی کردنش در اندرویدها داریم یکی از پرطرفدار ترین گیم های گوگل پلی در سبک رانر است چرا که تا کنون توانسته بیش از 100 میلیون کاربر را به خود جذب کند.البته این چیز تازه ای برای استودیو lvy نیست چراکه تجربه این حجم محبوبیت را در بازی Street Racing 3D هم داشته است و قله های موفقیت را با این بازی نیز پیموده است.

 

داستان بازی :

در این گیم جذاب همانند همه بازی های سبک رانر باید از یک مامور فرار کنید و در محیط های بازی با سر خورد یا پریدن موانع را پشت سر بگذارید فقط توجه داشته باشید در مسیر سکه هایی وجود دارد که با آنها می توانید برخی امکانات را به شخصیت خود اضافه کنید پس هیچ کدام شان را از دست ندهید و با ثبت رکورد های بالا در رنکینگ بازی جایگاه خوبی برای خود ثبت کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.8.8
  • اندازه : 58M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/12/14

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه

در این آموزش شیوه نصب فایل های نصبی چند تکه اندروید را می آموزید.

محیط های بازی Subway Princess Runner

جنگل: در جنگل باید هنگام فرار حواستان به تنه های درخت و موانعی که در مسیر است مثل جوی های آب باشد.

مترو:در مترو با دو چالش رو به رو هستید یک موانع مسیر که درتمامی محیط ها هستند دو قطار ها که با سرعت حرکت می کند و شما باید با زیرکی از بین شان عبور کنید.

مسیر اتوبوس:در این محیط یک شهر زیبا به شما نمایش داده می شود و از شما خواسته می شود شاهزاده خانم را با عبور از بین اتوبوس ها فراری دهید.

جوایز بازی Subway Princess Runner

اگر حرفه ای باشید و رکورد های بالایی بزنید حتما مورد تشویق این گیم قرار گرفته و اسکیت بورد یا جت بک  هدیه می گیرید.

ویژگی های مناسبتی و فصلی بازی Subway Princess Runner

در این بازی براساس فصل و مناسبتی که در آن هستید محیط اطراف تان تغییر می کند مثلا در زمستان در کنار مسیر برف می بینید یا اینکه در جشن سال نو لباس کاراکتر ها تغییر می کند.

ثبت رکورد ها و انتشار آن در شبکه های اجتماعی

Subway Princess Runner برای بالا بردن حس رقابت جایگاه شما را در جدول رکورد هایش نشان می دهد و اجازه می دهد رکورد تان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

نقاط ضعف بازی Subway Princess Runner

اگر بخواهیم Subway Princess Runner را منصفانه قضاوت کنیم باید بگوییم این بازی یک کپی پر زرق و برق از Subway Surfers است و هیچ ایده نویی در آن نیست حتی بازی از روند داستانی خاصی پیروی نمی کند و تمامی امکاناتش از بازی دونده مترو الگو گرفته است.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود