بازی نبرد های هوایی با 10 جنگنده آیکون

Sky Fighters 3D

بازی نبرد های هوایی با 10 جنگنده
4.2 (140305) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , هوایی

آیا دوست دارید یک جنگنده قدرتمند را در یک جنگ تمام عیار هدایت کنید؟بازی Sky Fighters 3D این فرصت را به شما می دهد. این بازی هوایی خارق العاده که توسط Doodle Mobile Ltd طراحی شده است تا کنون توانسته افزون بر شما بیش از ده میلیون نفر دیگر را جذب خود کند.

در این گیم جذاب جنگی شما باید به وسیله جنگنده ای که دارید به دل دشمن بزنید و هم چون بازی Air Navy Fighters با راکد های تان تمامی جنگنده های دشمن را نابود کنید.اگر فکر می کنید از پس این کار بر می آیید این گیم شبیه ساز جنگ های هوایی را از لینک های زیر دانلود کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 1.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.5
  • اندازه : 19M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/10/13

ماموریت ها در بازی Sky Fighters 3D

در این شبیه ساز جنگ های هوایی شما به عنوان کاپیتان یک گروه جنگنده باید 48 ماموریت مختلف را در جنگ و صلح انجام دهید.به طور مثال در هنگام صلح از شما خواسته می شود حرکات آکروباتیک انجام دهید.

هواپیما ها در بازی Sky Fighters 3D

اگر دنبال راندن جت های جدید هستید در این بازی می توانید 10 تا از قوی ترین های شان را مشاهده کنید و شلیک کردن را با آنها امتحان نمایید.

گرافیک و گیم پلی بازی Sky Fighters 3D

گیم پلی این بازی بر خلاف سایر بازی های هوایی از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست و چرا که با چند کلیک ساده می توانید هواپیما را کنترل و راکد ها را شلیک نمایید.افزون بر این با وجود تصاویر سه بعدی و خارق العاده ای که در بازی است حجم اش به طور باور نکردنی پایین است.

نکته : راکد هایی که در ماموریت ها در اختیار دارید تعداد محدودی دارند از این رو پیشنهاد می شود از آنها برای جنگنده هایی استفاده کنید که سرعت پایین تری دارند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • عالیه این بازی هم از لحاظ گرافیک هم از لحاظ هیجان ماموریت ها
    ممنون بابت سایت خوبتون

  • خیلی بازی قشنگی خوبه

  • بدک نبود …بهتر از هیچیه …در کل مزخرفع

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود