یوتوپیا آیکون

Utopia

یوتوپیا
4.3 (264) امتیاز در گوگل‌پلی
مسنجر , نرم افزار

یوتوپیا یک اکوسیستم غیرمتمرکز P2P است که هیچ سرور مرکزی درگیر انتقال یا ذخیره سازی داده در آن نیست. Utopia

به طور خاص برای محافظت از حریم خصوصی ارتباطات، محرمانه بودن و امنیت داده های شخصی طراحی شده است. تمام داده های حساب در دستگاه محلی کاربر Utopia در فایل رمزگذاری شده با استفاده از رمزگذاری AES 256 بیتی ذخیره می شود.
با Utopia می‌توانید پیام‌های متنی و صوتی فوری ارسال کنید، فایل‌ها را انتقال دهید، چت‌ها و کانال‌های گروهی ایجاد کنید، فیدهای خبری و گفتگوی خصوصی انجام دهید.

Utopia نام اپلیکیشن پیام رسان می باشد که شما بوسیله آن می توانید پیام‌های صوتی ، فایل‌ها را انتقال داده و یا چت‌ها و کانال‌های گروهی را ایجاد نموده و ایمیل ارسال نموده و بحث خصوصی انجام دهید. نرم افزار Utopia به وسیله دارا بودن یک مرورگر داخلی با نام Idyll شما را قادر می سازد تا بتوانید بدون نگرانی از اینترنتی بدون مرز استفاده نموده و توانایی استفاده از یک کیف پول مجازی به منظور ذخیره ، انتقال و ایجاد ارز دیجیتال با نام Crypton را دارا می باشید. نرم افزار Utopia با دارا بودن رابط کاربری قدرتمند به شما امکان محافظت از حریم خصوصی را ارایه می نماید تا شما بتوانید به راحتی معاملات مالی ، ارسال و دریافت پیام ، ارسال و دریافت ایمیل و بسیاری دیگر از این فعالیت ها را با آزادی کامل و بدون از دست رفتن حریم شخصی انجام دهید.

 

ویژگی های نرم افزار Utopia:

تحت بلاکچین، ارتباطات امن و نفوذ ناپذیر در برابر حملات
+ شبکه نظیر به نظیر و غیر متمرکز بدون نیاز به سرور
+ یک مرورگر داخلی برای دسترسی به اینترنت ایمن
پشتیبانی از پروتکل های رمز گذاری AES و curve25519 برای رمز گذاری تراکنش ها
طراحی شده به منظور حفظ حریم شخصی مانند آدرس IP ، تاریخچه معاملات مالی
پشتیبانی از کیف پول مجازی ، ارز دیجیتال مخصوص و API قدرتمند برای توسعه دهندگان

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 1.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.2
  • اندازه : 56M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2024/03/02
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • خیلی ممنون ازتون انشاالاه که همیشه خوشت باشه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود