برنامه اسنپ چت برای عکس گرفتن آیکون

Snapchat

برنامه اسنپ چت برای عکس گرفتن
4.1 (18644905) امتیاز در گوگل‌پلی
مسنجر , نرم افزار

اسنپ چت نرم‌افزاری برای فرستادن تصاویر است که عکس‌های ارسالی با آن پس از مدت‌زمان کوتاهی پاک می‌شوند و به این صورت جلوی سوءاستفاده گیرنده از پیام‌های دریافتی گرفته می‌شود.اما در کنار این ویژگی اصلی نرم‌افزار فوق قادر است با استفاده از ده‌ها پالایه زیبا و منحصربه‌فرد فیلم و عکس‌هایتان را دگرگون سازد. اگر مایل هستید در مورد این برنامه بیشتر بدانید آموزش‌های زیر را دنبال کنید.

 

تغییرات نسخه :

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

کلید زوم را بفشارید و بر روی نقشه متمرکز شوید

بهترین دوستان خود را در صفحه اصلی قرار دهید و روی آنها ضربه بزنید تا چت کنید

اضافه شدن فیلتر های آسمان ، ستاره و رنگین کمان

آموزش کامل نرم افزار اسنپ چت

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 11.37.0.32
  • اندازه : 78K
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/07/18

ویدیوی معرفی

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه

در این آموزش شیوه نصب فایل های نصبی چند تکه اندروید را می آموزید.

مشابه به‌انتخاب سردبیر

مراحل نصب اسنپ چت

اگر دنبال پاسخ پرسش ” چطوری اسنپ چت نصب کنم؟” می‌گردید همراه ما مراحل زیر را انجام دهید فقط قبل از هر کاری به علت تحریم بودن این برنامه نرم‌افزار تحریم گذرتان را فعال کنید تا بتوانید به سرور برنامه متصل شوید و در ادامه با ما گام‌به‌گام مراحل را انجام دهید

  1. بعد از دانلود نسخه جدید اسنپ چت و اجرای آن روی دکمه Sign Up کلیک کنید تا مراحل ساخت حساب کاربری جدید شروع شود.
  2. در این گام باید دسترسی‌های لازم را به برنامه بدهید که این دسترسی‌ها شامل مخاطبین و تلفن می‌شود.
  3. پس از دادن دسترسی از شما خواسته می‌شود نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید که البته واردکردن نام خانوادگی الزامی نیست.
  4. پس نامتان نوبت به ورود تاریخ تولدتان می‌رسد که باید آن را وارد کنید.
  5. بعد از تعیین تاریخ تولد و زدن دکمه Continue نام کاربری با توجه به نام تان پیشنهاد می‌شود و اگر موردپسندتان نباشد می‌توانید آن را تغییر دهید اما اگر نام کاربری موردقبولتان بود دکمه Continue را بفشارید.
  6. پس از تائید نام کاربری باید گذرواژه موردنظرتان را وارد کنید سعی کنید در انتخاب گذرواژه از کاراکتر و عدد استفاده نمایید و بعد از نوشتن رمز موردنظرتان دکمه Continue را بفشارید.
  7. بعدازاین که رمز عبورتان را وارد کردید از شما خواسته می‌شود ایمیلتان را وارد کنید پس از نوشتن ایمیل مجدداً دکمه Continue را بفشارید.
  8. در این مرحله باید شماره تلفن همراهتان را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برایتان ارسال شود.بعد از نوشتن شماره‌تان دکمه Continue را بزنید.
  9. در این گام به شماره‌ای که در گام پیش داده بودید پیامی ارسال می‌شود که حاوی کد فعال‌ساز است و باید آن کد را در کادر مربوطه وارد نمایید.
  10. پس واردکردن کد فعال‌سازی می‌توانید دوستانتان را به اسنپ چت خود اضافه کنید و اگر نمی‌خواهید کسی را اضافه کنید کافی است دکمه Skip را بفشارید تا با فشردن دکمه YES و تائید نهایی بتوانید از امکانات اسنپ چت خود استفاده کنید.

چگونه شکلک‌های اسنپ چت را دانلود کنیم؟

یکی از حوضه‌هایی که اسنپ چت قدرتمندتر از سایر پیام‌رسان‌ها عمل کرده است لنزها هستند.شما با استفاده از لنزهای این برنامه می توانید تصاویر و فیلم‌های خود به گونه شگفت‌انگیز ویرایش کنید. اگر می‌خواهید از لنزهای جذاب اسنپ چت استفاده کنید در ادامه کارهای که گفته‌شده را انجام دهید.

  1. برنامه را بازکنید بر روی آیکان صورت کلیک کنید.
  2. با حرکت دادن نوار لنزها به چپ و راست می توانید از لنز های جدید را دانلود کنید.
  3. پس از انتخاب لنز موردعلاقه‌تان برای عکس گرفتن یک ضربه روی دایره سفیدرنگ بزنید و برای فیلم گرفتن دستتان را چند لحظه روی دایره سفیدرنگ نگهدارید.
  4. پس از گرفتن فیلم یا عکس مورد نظرتان می توانید از پنل های مختلف برنامه برای ویرایش آن استفاده کنید.

 

دانلود نرم‌افزار اسنپ برای کامپیوتر

نرم‌افزار فوق فقط برای اندروید و IOS ارائه‌شده است و نسخه ویندوزی ندارد ازاین‌رو اگر می‌خواهید از این برنامه در رایانه خود استفاده کنید باید از برنامه‌های شبیه‌ساز استفاده کنید که در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود.

  • Bluestacks
  • Andy

Bluestacks

یکی از معروف‌ترین شبیه‌سازهای اندروید است که قادر است باکیفیت بالایی نرم‌افزار و بازی‌های اندروید را اجرا کند و افزون بر این علاوه بر ویندوز برای مک هم ارائه‌شده است.شما نیز با استفاده از آن می‌توانید از اسنپ چت استفاده کنید.برای دانلود Bluestacks کلیک کنید.

Andy

یکی از سبک‌ترین شبیه‌سازهای اندروید است و با سرعتی بالا روی رایانه‌ها کار می‌کند و همچون شبیه‌سازی که در قسمت پیش در موردش توضیح دادیم قدرتمند است. این شبیه‌ساز برای رایانه‌های ویندوزی و مکینتاشی ارائه‌شده است.

  • ببخشید مال نمیشه هر چه پسورد و نام مینویسم لطفا بگید…

  • اه گوشی من شیائومی و هرکاری میکنم دانلود نمیشه لطفا یه کاری کنین تا بیاد برای گوشی شیائومی خیلی ممنون برنامشم عالیه✨?

  • سلام من قبلا اسنپ چت و نصب کردم پاک کردمش الان دوباره میخوام نصبش کنم هرکاری میکنم نمیشه باید چیکارکرد؟؟؟؟

  • سلام ببخشید من هرکاری میکنم نصب نمیشه برای من این مشکل وجود داره یا کلا برنامه روبستن؟

  • سلام.من موقع زدن پسورد به مشکل بر میخورم همش میزنه اینترنت همراه خود را چک کنید من به وای فای وصلم فیلتر شکن قوی هم نصب کردم و فعال اما باز میزنه اتصال اینترنت خود را چک کنید بعداً دوباره امتحان کنید.اگع کسی بلده بگه چیکار کنم چون واقعا کارم گیره ممنون??

  • ببخشید من اسنپ چت قدیمی رو میخوام چطور پیداش کنم

  • ببخشید یه سری از فیلترای اسنپ چت مثل فیلترrunawayبالا نمیاد
    چرا؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود