Haunted Escape v1.0 + data

در بازی Haunted Escape  وظیفه شما این است تا درباره یک پدیده ماوراء الطبیعه تحقیق کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و رمز و راز خانه های خالی از سکنه را پیدا کنید . دقت داشته باشید که روح امیلی در این خانه زندگی می کند . با حل پازل های متعدد و کاوش در مکان های شگفت انگیز تحقیق خود را کامل کنید . در اتاق های مرموز به جستجو پرداخته و دوستان خود را به چالش بکشانید .

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیره کننده سه بعدی

جستجو برای یافتن سرنخ ها

داستان زیبا و هیجان انگیز

گرافیک خیلی خوب بازی

گیم پلی هیجان انگیز

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • من این بازی را روی سونی اکسپریا اس پی نصب کردم بعد بارگذاری دیتا از بازی میپره بیرون سخت افزار گوشیه من خیلی قویه همه ی بازیهای سنگین را اجرا میکنه اما نمیدونم چرا این بازی وقتی داره لود میشه میپره بیرون من نسخه یک و دو بازی هانت را هم تا آخر بازی کردم ولی این دیگه مشکل داره تو را خدا یه راه حلی پیدا کنید بابا تو کف موندیم آها اینم بگم روی گلکسی اس فور هم همینطوری میشد…!

  • این بازی اجرا نمیشه مسیر دیتا کاملا درسته ولی بعد از لود شدن به بیرون پرت میکنه.لطفا راهنمایی کنید

    • از منم همینطوری میشه بازی مشکل داره کاش باگ بازی برطرف بشه…!

      • از من!!!!!!!؟؟!؟؟
        مجید دلبندم باید بگی مال منم همینطوری میشه نه از منم همینطوری میشه!! یکی از مصیبتهای ما اینکه که بچه زبان انگلیسی میشه 18 و زبان فارسیش میشه 12!!!!!! نتیجش هم میشه این!!

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود