FolderMount Premium [ROOT] v2.3.3

امروزه بسیاری از برنامه ها به صورت خودکار در حافظه داخلی گوشی ذخیره می شوند . بسیاری از کاربران به صورت پیشفرض برنامه ها و بازی ها را بر روی حافظه داخلی نصب می کنند . اما  نرم افزار FolderMount توانایی به هم پیوستن پوشه های موجود در حافظه داخلی به کارت حافظه را دارد . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا فضای خالی بیشتری را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید و برنامه ها و بازی های بیشتری را بر روی آن نصب نمایید .  همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

ویژگی های اصلی:

استفاده از برنامه به عنوان فایل اکسپلورر

اجرا روی گوشی های روت شده

بسیار کاربردی و کارآمد

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام خسته نباشید ببخشین از روزی ک من این برنامه رو نصب کردم باهاش کار کردم اصلا کلا حافظه داخلی کلا انگار پاک شده نه میتونم چیزی داخلش ذخیره کنم نه میتونم چیزی دانلود کنم کلا خود ب خود پر شده درصورتی ک چیزی داخلش نیس اصلا کلا حافظه گوشی من از بین رفته چجوری میشه درست کرد راه حلی نیس بخدا خیلی نگرانم.
    مدل گوشی:
    GT-S7262
    اندروید4.1.2

  • با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم اندرویدها
    سوال دارم و ممنون میشم منو راهنمایی کنید
    به نظر اینجانب برنامه FolderMount را زمانی می تونیم استفاده کنیم که مثلا دیتا و فایل نصبی یه بازی رو اول بریزیم تو حافظه موبایل و سپس توسط برنامه FolderMount منتقل کنیم به مموری کارت . درسته؟
    ولی مشکل من اینه که حافظه گوشیم پر شده و می خواستم ببینم میشه دیتا و فایل نصبی را مستقیم روی مموری کارت بریزیم و بعد توسط برنامه FolderMount بتونیم بازی رو انجام بدیم .؟ اگه همچین چیزی امکان داره لطفا روش کار رو بران بنویسید.
    ممنون از زحمات شما

    • سلام آره یه راه هست، اول بازی رو نصب کن، بعد برو داخل بازی و خارج شو…
      الآن پوشه مربوط به دیتا ایجاد شده، حالا برو با folder mount بزنش تا بره تو رم و تیکشو بزن… الآن میتونی مستقیم دیتاهارو بریزی تو رم و بازی رو به درستی اجرا کنی… خودم تستش کردم

  • با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم اندرویدها
    سوالی داشتم و ممنونم که راهنمایی بفرمایید.
    به نظر می رسه FolderMount زمانی کارایی دارد که مثلا دیتا و فایل نصبی یک بازی رو اول روی حافظ داخلی موبایل ریخته و سپس توسط این برنامه به مموری کارت منتقل کنیم . اما سوال من اینه که اگه حافظه داخلی موبایل اصلا جا نداشته باشه که دیتا روی آن کپی شود ، آیا میشه دیتا و فایل نصبی رو داخل مموری کارت بریزیم و سپس توسط FolderMount بتونیم کاری کنیم تا بازی run بشه ؟ اگه جواب مثبته خواهشا روش آن را بفرمایید.
    ممنون میشم جواب بدهید
    با تشکر

    • مهرزاد جان من تا حالا تست نکردم ، کامنتت تایید میمونه تا دوستان دیگه اگر اطلاع دارند جواب بدن

  • روی نوکیا x2 کار میکنه …ایول برنامه های دیگه همه مشکل دارن

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود