CaloryGuard Pro v3.1.0

اگر به سلامتی بدن خود اهمیت می دهید و می خواهید که به اندام رویایی و دلخواه خود دست پیدا کنید بی شک نیاز به یک مربی کارآزموده احساس می شود و اپلیکیشن CaloryGuard Pro می تواند این نقش را به خوبی برای شما ایفا کند . این نرم افزار با در اختیار داشتن بیش از 600000 کاربر خوشحال در سرتاسر جهان که توانسته اند به اندام مورد نظر خود دست پیدا کنند می تواند بهترین گزینه برای مربیگری شما باشد !

این نرم افزار با زیر نظر گرفتن عادت های غذایی شما و ثبت آنها به سادگی هر چه تمام تر و البته ارایه رژیم های متناسب با بدن شما می تواند بهترین گزینه ها را در اختیارتان قرار دهد . از جمله ویژگی های این اپلیکیشن امکان ذخیره سازی داده ها در فضاهای ابری است . بدین صورت شما خواهید توانست توسط سایر دستگاه های اندروید و حتی آیفون به اطلاعات مربوط به رژیم های خود دست پیدا کنید . بانک اطلاعاتی این نرم افزار با انجام به روز رسانی های مختلف از جدیدترین غذا ها و ورزش ها آگاهی یافته و بهترین فعالیت های روزانه را به شما پیشنهاد می کند .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود