Temple Zombie Runner : 3D Game v1.6

 فرار یکی از بهترین گزینه ها برای یک بازی اکشن می باشد و در بازی Temple Zombie Runner : 3D Game نیز به شدت از این عنصر استفاده گردیده است !
در زمانی که همه ی بازی های این ژانر به نوعی دچار یکنواختی شده اند ، یک راه متفاوت می تواند بسیار جذاب باشد و در بازی سه بعدی پیش رو بی شک شما نیز این تفاوت را احساس خواهید نمود . به شهر زامبی ها ، جایی که همه چیز از آنجا شروع شد خوش آمدید .

هنگامی که شهر شما توسط مردگان متحرک تصرف شده است ، تنها کاری که می توانید انجام دهید از بین بردن موج بزرگی از زامبی ها می باشد . آنها به دنبال شما می آیند و از آنجا که تعدادشان زیاد است نمی توانید ایستاده و مقابله نمایید بنابراین تنها راهی که بتوان هم زنده ماند و هم آنها را کشت ، کشتن در حال فرار است !
با بهره گیری از افزایش دهنده های قدرتی که در طول بازی در اختیارتان قرار خواهد گرفت مادامی که در حال فرار هستید هر تعداد از زامبی ها را که می توانید از بین برده و شهر خود را آزاد کنید . شهر ، جنگل ، ریل های قطار و مترو را فراموش کنید چرا که در سرزمین زامبی ها تنها راهی که پیش رویتان قرار دارد فرار است .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام اندرویدهای جیگر،آقا ما این بازی رو دانلود کردیم،درسته که 9 مگابایت چیزی نیست،ولی بازیش به لعنت خدا هم نمی ارزه،ولی مرسی از اینکه کلی برنامه و بازی رایگان برای ایرانی ها میزاری

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود