Gemini Rue v1.1 + data

 ادین که اکنون لقب قاتل سابق را به همراه خود یک می کشد پای در مسیری گذاشته که همه چیز در آن اشتباه به نظر می رسند و تنها سلاح او برای پیروزی ، کمک گرفتن از راه های مجرمانه ای است که پیش تر برای اهدافش از آنها استفاده می نموده است .

در همین حال مردی که Delta-Six نامیده می شود در بیمارستانی بیدار شده است بی آنکه حافظه ای داشته باشد . بدون این که چیزی بداند و بتواند به کسی اعتماد کند ؛ تنها چیزی که او می داند این است که پیش از محو شدن کل هویتش می بایست از بیمارستان بگریزد .

دو شخصیت یاد شده که هر یک راهی متفاوت را طی می کند در بازی Gemini Rue به گونه ای در کنار هم قرار گرفته و داستان هایی ماجراجویانه را رقم می زنند که قطعا برای شما اعجاب آور خواهد بود . پیشنهاد می کنیم دانلود این بازی را که توانسته است جوایز مختلفی را برای طراحی و خط داستانی خود در جشنواره های مختلف دریافت کند از دست ندهید .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • روی گلگسی نوت به راحتی اجرا شد ولی از نظر من جالب نبود به هر حال ممنون.

  • روی اکسپریا تی اجرا شد.متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود