Gregg v1.0

 در بازی Gregg وظیفه شما نجات دادن جوجه های خواب آلود از خطراتی که آنها را تهدید می نماید است . گرگ در سوراخ خود در حالتی که در خوبی و خوشی آرمیده بود به ناگاه با صدای پایکوبی مرغ هایی که درست در بالای سر او بودند مواجه شد . همانطور که شما می دانید او از این رخداد خوشحال نبود و برخاست تا به آنها کار زشتشان را بفهماند اما متوجه شد که مرغ ها در خواب راه رفته و تمامی سوراخ هایی که او برای خود ایجاد کرده بود اکنون هر یک ، خطری هستند برای مرغ ها !
او اکنون نه برای ساکت کردن بلکه به منظور نجات آنها می بایست هر چه در توان دارد را انجام دهد . برای کمک کردن به او می بایست سریع تصمیم گرفته و محیط را امن سازید تا امکان نجات دادن جوجه ها افزایش یابد .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • روی هواوی G510 اجرا شد.خیلی زیبا و سرگرم کنندس.رنگ بندیش هم فوق العاده شاد و زیباست.بازی برخلاف ظاهرش زیاد هم ساده نیست و میتونه ذهن و خلاقیت شمارو به چالش بکشه.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود