Grandpa and the Zombies v1.0 + data

 شاید پدربزرگ دیگر همانند گذشته جوان نباشد اما او حاضر نیست تا به این زودی ها جانش را به دست زامبی ها بسپارد ! او حتی هم اکنون هم که بر روی ویلچیر خود نشسته است می خواهد تلاش کند تا حد ممکن از شر زامبی ها در امان بوده و زنده بماند . اگر شما نیز آماده تا به او کمک کنید هم اکنون بازی Grandpa and the Zombies را دانلود و از آن لذت ببرید !

این بازی که به علت نیاز به سرعت واکنش بالا در رده بازی های اکشن سرعتی قرار می گیرد در 90 مرحله و سه جهان متفاوت انجام خواهد پذیرفت که تنها راه نجات در برابر مردگان متحرک استفاده درست از مغزتان خواهد بود . به طور مثال باید بدانید که شما برای پیروزی در برخی از مراحل می بایست از کمک های زامبی هایی که برای کشتن شما می آیند بر علیه خودشان بهره بجویید .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام هیچ پوشه ای بانام OBBپیدانیست.خودم هم همین پوشه رو ساختم درست نشد!!!!!!لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود