Solitaire MegaPack v14.18.4

Table Top Racing یک بازی کلاسیک و پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر به کارت بازی علاقه مند هستید مطمئنا این بازی می تواند شما را شگفت زده کند . توجه داشته باشید که رابط کاربری این بازی فوق العاده شیک و کاربر پسند می باشد . مجموعه ای از بهترین و مشهورترین بازی های کارتی را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . لازم به ذکر است که آیتم های متعددی در این بازی وجود داشته که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده نمایید .

 

تغییرات نسخه 14.18.4 :

اضافه شدن بازی خرس رودخانه

اضافه شدن بازی مونت کارلو

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن بازی Nestor

ارائه با رابط کاربری جدید

استفاده از فضای کمتر

اضافه شدن نمودار جدید به آمار بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام و خسته نباشيد خدمت مدير.
    سايت خيلي خوبي داريد.
    من از وقتي كه اندرويد گرفتم مشكل اصلي كه دارم بازي هايي را كه ديتا دارن رو نميتونم نصب كنم و كلا به انترنت دسترسي ندارم البته تو گوشي.
    گوشي منم هم هواويي جي 610 هست و هر كاري ميكنم نميتونم يه بازي با ديتا نصب كنم خواهش ميكنم به من خيلي زود جواب دهيد.مننون.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود