Call Recorder – ACR FULL v8.0

نرم افزار Call Recorder – ACR FULL به راحتی تماس های تلفنی شما را ضبط خواهد کرد . برای اجرا تنها کافی است این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس آن را تنظیم نمایید . از این پس قادر خواهید بود تا تمامی تماس های ورودی و خروجی خود را با بالاترین کیفیت ممکن ضبط نمایید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن که آن را از سایر رقبا مجزا می کند این است که این امکان را به شما می دهد تا بر روی مکالمات ضبط شده پسورد قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن رمز عبور بر روی مکالمات ضبط شده

قابلیت ضبط مکالمات به صورت خودکار

حذف اتوماتیک مکالمات ضبط شده

ارائه با رابط کاربری بسیار شیک

انتخاب دستی ضبط مکالمات

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • ooooooooo

  • اولا این نسخه خریدنی هست و دمو بعدشم فقط صدای خودمونا ضبط میکنه صدای طرف پشت خط اصلا ضبط نمیشه خدا وکیلی برنامه هاتونا تست کنید بعد بزارید یا حداقل یه کم در موردش تحقیق کنید و بزارید داخل سایت البته باید ببخشید به من مربوط نمیشه واسه خودتون گفتم خلاصه شرمنده…!

    • اولا که نسخه کامل هست . دوما از هر دو طرف ضبط میکنه . سوما ما اول تست میکنم برنامه ها و بازی ها رو . چهارما اینکه شما چند روزه داری میای اینجا نظرات منفی میزاری که مثلا چی بشه ؟ هدفت چیه ؟ از کجا پول میگیری ؟ البته به من مربوط نمیشه واسه خودت گفتم که بدونی داداش !

    • دوست عزیز Xperia P پس چرا من کار می کنم هر دو طرف ضبط می کنه ؟! خوب احتمالا بلد نیستی برادر من . ما تست می کنیم بعدش می ذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود