نرم افزار بهینه سازی و بالا بردن گرافیک اندروید آیکون

GLTools (gfx optimizer)

نرم افزار بهینه سازی و بالا بردن گرافیک اندروید
4.8 (578) امتیاز در گوگل‌پلی
بهینه ساز , نرم افزار

نرم افزار GLTools این امکان را به شما می دهد تا سیستم عامل اندروید خود را بهینه سازی نموده و گرافیک آن را تا حد قابل توجهی افزایش دهید . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک بازی را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس هنگام اجرای آن با مشکل مواجه شوید . در آن صورت این برنامه به کمک شما خواهد آمد . به کمک این اپلیکیشن می توانید تغییری در رزولوشن گوشی اندرویدی خود ایجاد نموده و بازی ها را با گرافیک بسیار عالی اجرا کنید . این اپلیکیشن قادر است حتی نام  GPU های ناشناخته را هم تغییر بدهد ! اگر بازی های نصب شده بر روی گوشی شما به آرامی و کندی اجرا می شوند پیشنهاد می کنیم که حتما از این نرم افزار استفاده نموده و این مشکل را برطرف سازید . توجه داشته باشید که GLTools صد درصد امن بوده و هیچ گونه ضرری برای گوشی شما ندارد . لازم به ذکر است که برای اجرای این اپلیکیشن به دسترسی روت احتیاج دارید .

 

ویژگی ها :

نمایش بیت ریت هنگام اجرای بازی

تغییر رزولوشن صفحه نمایش

تغییر نام گرافیک

 

تغییرات نسخه 4.02 :

رفع مشکل نسخه های پیشین

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 2.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.02
  • اندازه : 19M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/25
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام من نصب کردم ، دسترسی روت هم دادم، نصب رو که زدم گوشیمو ری استارت کردم، بوت لوپ شد. گوشیمو درست کردم اما به این برنامه نیاز دارم چه جوری نصبش کنم تا بشه ازش استفاده کنم؟؟؟؟

  • سلام در یک جمله بگم خیلی عالی هست
    این نرم افزار به صورت پیشفرض روی کاستم رام گوشیم نصب بود و میشه باهاش گرافت بازی هارو تنظیم کرد و باعث اجرای بازی ها بدون لگ بشه یا بازی های که قبلا روی گوشی شما اجرا نمید رو باهاش اجرا کنید

  • باسلام داداش این برنامه تست کردم روی مدرن کمبات ‏۳‏ جواب نمیده فقط روی مدرن ‏۴‏ انجام میشه

  • سلامی دوباره 🙂
    میتونید اخرین ورژن کرک شده ی نرم افزار ROEHSOFT RAM Expander رو برای دانلود بزاری؟
    این نرم افزار برای ساختن رم مجازی روی مموری کارت هست و رم گوشی رو زیاد میکنه برای اجرای بازی های HD روی گوشی های با رم پایین هست من خودم ورژن قدیمیش رو دارم و واقعا کاربردیه میشه ورژن جدیدشو برای دانلود بزارین؟

  • با سلام اگه میشه اموزش اینو برای اجرای بازی walking dead رو بزارین (galaxy s 3) مرسی

  • با این نرم افزار میشه روز لشن بازی عین کامپیوتر پایین اورد تا اجراش بهتر بشه

    • تغییر رزولیشن خیر ولی میتونید باهاش سایز تکسچر ها (بافت ها)رو باهاش کم کرد که باعث میشه بازی بهتر بشه یا میشه باهاش کاری کرد که گوشی فکر کنه چیپ گرافیک تگرا یا ادرنو یا… هست.
      کلا میشه گرافیک یک بازی رو باهاش کم و زیاد کرد.البته استفاده ازش یکم ریسک داره!

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود