SanDisk Memory Zone v2.0

با SanDisk Memory Zone حافظه گوشی ، مموری و اکانت های ابری خود را به آسانی مدیریت کنید . شرکت SanDisk نرم افزار بسیار کاربردی ارئه داده که به شما اجازه مدیریت آسان اکانت ها با امکاناتی فوق العاده را می دهد . فایل های تلفن خود را به اکانت های ابری خود منتقل کنید و یا از اکانت های خود فایل ها را به تلفن منتقل کنید و برای حفظ اطلاعات شخصی خود نیز میتوانید برای این نرم افزار رمز بگذارید تا تا فایل های شخصی شما محافظت شود .

از جمله سرویس هایی که این نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند می توان به Box –  Dropbox –  Google Docs – Picasa –  SugarSync –  SkyDrive – Facebook اشاره نمود . همچنین لازم به ذکر است این نرم افزار از اکثر فایل ها از قبیل ویدئو – عکس – صدا و… را نیز پشتیبانی می کند .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود