دیکشنری فارسی به انگلیسی دیکان آیکون

Dican

دیکشنری فارسی به انگلیسی دیکان
4.8 (5784) امتیاز در گوگل‌پلی
دیکشنری , نرم افزار

Dican نام یک نرم افزار دیکشنری جدید والبته قدرتمند برای پارسی زبانان اندروید می باشد که با در اختیار داشتن قابلیت های متفاوت و البته دیکشنری های تخصصی برای رشته های مختلف می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف سازد . یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار امکان ترجمه سریع می باشد . با بهره گیری از این ویژگی شما خواهید توانست هرکجا که در حال خواندن مطالب انگلیسی یا حتی پارسی هستید و با کلمه ای نا آشنا روبه رو می شوید بدون نیاز به رفتن به محیط نرم افزار و وارد کردن حرف حرف کلمات ، از همان محیطی که قرار دارید خواه مرورگر وب باشد و خواه نرم افزارهای کتاب خوان ، تنها با انتخاب ( highlight )  کردن کلمه مورد نظر با نگاه داشتن یک ثانیه ای انگشت بر روی آن به سرعت ترجمه آن را مشاهده نمایید . بدین ترتیب خواهید توانست همانند نرم افزار بابلیون که در کامپیوتر ها چنین ویژگی ای را در اختیارتان قرار می دهد ، در محیط اندروید نیز به سرعت معنی لغات را بیابید .

از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به در اختیار داشتن دیکشنری های تخصصی در رشته های مختلف که به صورت افزونه بر روی آن نصب می شوند اشاره نمود . مهندسی صنعتی ، ساختار داده ها و الگوریتم ، کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، مهندسی شیمی ، ریاضیات ، آمار ، زیست شناسی و حتی خواص گیاهان و میوه ها از جمله این فرهنگ لغت ها می باشند . افزون بر این با  نصب افزونه فرهنگ لغت معین خواهید توانست حتی معنی لغات پارسی مترادف های آن را نیز مشاهده نمایید .

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.15
  • اندازه : 2M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/07
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • با درود، نرم افزار خیلی خوبیه ولی افزونه هاش پیدا نمی شه، خود سایت دیکان هم غیر فعاله.
    اگر کسی افزونه پارسی به انگلیسی شو داشت، لینک دانلود بذاره و یا به این ایمیل بفرسته:
    aes_3dcube@yahoo.com

    ممنون از سایت اندرویدها و ادمین عزیز .

  • چرادیکشنری های تخصصی دانلودنمیشه؟لطفاراهنمایی کنین

  • فقط انگلیسی به فارسی داره بلعکسشو نداره ????

  • دمت گرم با این سایت. عالیه .

  • سلام خسته نباشید با دیکشنری دایکون هر چه روی لغت های لایت شده نگه می دارم ترجمه نمی کنه عات چیه لطفا راهنمایی فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود