Dirt Rider™ v2.1 + data

Dirt Rider نام تنها بازی رسمی موتور سواری حرفه ای برای گوش های اندرویدی می باشد ! در این بازی بایستی در جنگل ، سواحل و بیابان با دوستان خود مسابقه داده و آن ها را شکست دهید . بدون شک مسابقه در جنگل به لطف موسیقی های هیجان انگیز و جذاب کاملا لذت بخش خواهد بود . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی مبتنی بر قوانین فیزیک بوده و مطمئنا مجذوب گیم پلی واقع بینانه  آن خواهد شد . پس از برنده شدن در مسابقات و کسب پول و امتیازات فراوان قادر خواهید بود موتور خود را سفارشی ساخته و یا آن را ارتقا دهید . با دوستان خود مسابقه داده و پیروز مسابقات شوید !

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن حالت های جدید

بهبود عملکرد بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام.مرسی از سایت خوبتون
    من کامل دانلودش کردم و دیتاشم ب اون ادرس ریختم اما وقتی بازش میکنم میخاد ی چیرو دانلود کنه و من اصن منوی بازی رو نمیبینم مشکل چیه؟

  • سلام آقای مدیر سایت خسته نباشید من میخاستم موبایل یاب رو دانلود کنم ولی پست الکترونیکی ندارم. باید چیکار کنم. چطوری پست الکترونیکی درست کنم؟ لطفا راهنماییم کنید. ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود