AsanCharge v3.0

آسان شارژ نرم افزاری است بسیار کاربردی که می تواند فرایند خرید شارژ سیم کارت برای مشترکین اعتباری ایرانسل و همراه اول را به ساده ترین شیوه ممکن انجام دهد . اگر از خرید کارت های شارژ فیزیکی که معمولا با قیمت هایی بالاتر به فروش می رسند و یا لاگین کردن در حساب اینترنتی بانکی خود برای خرید کارت شارژ خسته شده اید به شما استفاده از این برنامه را پیشنهاد می کنیم . آسان شارژ به دلیل استفاده از USSD که یک ارتباط رایگان و بی نیاز به اینترنت است شما را قادر می سازد تا انواع مختلف کارت شارژ با قیمت های متفاوت حتی با قابلیت وارد کردن مبلغ دلخواه تان خریداری نمایید . بدین ترتیب با خرید شارژ برای خط حود تنها ژند لمس فاصله دارید .
این اپلیکیشن همچنین امکانات مفید و کاربردی دیگر نظیر خریداری بسته های 3G ، شارژ وایمکس ایرانسل ، پرداخت قبوض سیم کارت های دائمی ایرانسل ، مانده حساب گیری برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول و مشاهده سوابق خرید اشاره نمود .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود