Mystery of Neuschwanstein v1.2.2540.167 + data

مشهور ترین زن جهان که در نقش کی روزنامه نگار واقع شده سعی می کند جرم های مربوط به تاریخ را بررسی کرده و آن را پیگری نماید. توضیحات فوق مربوط به بازی Mystery of Neuschwanstein می باشند .با این خبرنگار همراه شده و در سالن ها ، اتاق های خیره کننده ، زیرزمین ها و .. به کاوش بپردازید. چالش ها را به اتمام رسانده و مراحل را نیز تمام کنید.  پازل های فانتزی و ماجراجویی را حل و فصل نموده و مراحل را به اتمام برسانید . به یاد داشته باشید که این بازی تنها از زبان انگلیسی و آلمانی پشتیبانی می نماید.

 

ویژگی ها :

پشتیبانی از زبان انگلیسی و آلمانی

مواجه شدن با چالش های فانتزی

حل و فصل جرم های تاریخی

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • دیدگاه شما چیست؟*سلام وخسته نباشید …… من این بازی رو دانلود ، و نصب کردم ،،،،ولی موقع بالا اومدن بازی به مشکل برخوردم،،،، که این بازی میخواد خودش اوتماتیک به اینترنت بره ، داخل گوگل پلی گیم ، و یه آی پی درست میکنه ، همه این مراحل و پشت سر میزاره و یه پیغام هم از گوگل برام میاد ،،،!.؟ ولی داخل بازی نمیره ،،،،!؟ آیا این بازی آنلاین هست!؟ چرا تو بازی نمیره!؟ آیا من راه و اشتباه میرم !؟ یا ،،،،،،،اینکه خلاصه ،، چه باید کرد مرسی!؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود