Blockadillo Premium v0.6.0

Blockadillo Premium یک بازی اندرویدی آرکید است که در آن به وسیله یک حیوان کورگن تغییر رنگ دهنده باید کاشی‌های رنگی را با بترکانید. نکته بازی اینجاست که این گورکن در تمام مدت بازی جمع شده و در حال بالا و پایین جهیدن است. شما تنها می‌توانید آن را به سمت چپ و راست هدایت کنید تا آن را به کاشی‌هایی که باید بترکانید رسانده و مرحله را به پایان برسانید.

ممکن است سخت‌تر از آن چیزی که به نظر می‌آید باشد. کاشی‌ها رنگارنگ هستند و گورکن برای ترکاندن کاشی‌ها باید بر روی کاشی همرنگ آن‌ها برود. تغییر رنگ به وسیله کاشی‌های ویژه انجام می‌گیرد. علاوه بر آن تعداد زیادی چیزهای دیگر در مراحل برای پیدا کردن وجود دارند: کاشی‌هایی که تنها می‌توانند به وسیله رنگ خاص جابجا شوند، کلید‌ها،  ماشین‌های قدیمی، سکوهای متحرک، تله‌های مرگبار و گودال‌های بزرگ مواد مذاب در حال غلیان.

اگر به بازی‌های سبک پازل علاقه دارید این بازی چیزی است که قطعاً باید نگاهی به آن بیاندازید!

این نسخه بازی شامل همه مراحل بوده و فاقد تبلیغات می‌باشد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود