Movement Detection v4.0.2

Movement Detection یک برنامه افزودنی برای برنامه‌های Tasker یا Locale است که به شما امکان می‌دهد انواع مختلف حرکت از جمله رانندگی در اتومبیل، دوچرخه‌سواری و یا پیاده‌روی (زمان‌هایی که هیچ‌یک از این کارها را انجام نمی‌دهید) را شناسایی کنید. می‌توانید مطمئن باشید که تنظیمات مخصوص محل کار شما تا زمانی که اتومبیل را متوقف نکرده‌اید فعال نمی‌شوند، و یا در حالی که رانندگی می‌کنید بلوتوث را فعال و وای‌فای را غیر فعال کنید.

دقت داشته باشید که این برنامه یک افزونه است. برای به‌کارگیری این برنامه باید Locale یا Tasker را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده باشید. اگر نمی‌دانید که Locale یا Tasker چه هستند، پس این افزونه را نصب نکنید.

برای استفاده در برنامه Tasker باید به قسمت پروفایل‌ها رفته، یک شرط State ایجاد کنید. در پنجره‌ای که نمایان می‌شود، یک دکمه با برچسب Plugin. خواهید دید. بر روی آن لمس کنید تا Movement Detection را مشاهده کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود