Dragon Warrior: Legend’s World v1.2

Dragon Warrior: Legend’s World یکی از بازی‌های جدید به سبک اکشن و نقش‌آفرینی برای موبایل است که داستانی جالب و جذاب درباره جنگ خشونت‌آمیز برای نجات بشر از مرگ را به شما ارائه می‌کند. زمانی بسیار دور در ژاپن، همزمان با بهبود زندگی مردم، آن‌ها با امید به کسب شرایط بهتر شروع به کشف سرزمین‌های جدید کردند که به صورت ناخواسته باعث مواجه شدن با هیولاها می‌شد.

بسیاری از آن‌ها کشته شدند، بقیه به اسارت گرفته و برده شدند و برای نجات زندگی خود باید جادو می‌کردند.

این یکی از بازی‌های اکشن است که بر اساس طرح افسانه‌ای ساخته شده و بازیکن در آن نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند تا از سرزمین‌ها عبور کرده و با هیولاهای گوناگون بجنگد. در جریان بازی، بازیکن می‌تواند با جمع‌آوری سکه و خرید آیتم‌های مختلف قدرت شخصیت بازی را ارتقاء دهد. تعداد زیادی سلاح و سپر با ویژگی‌های منحصربه‌فرد وجود دارد که بازیکن می‌تواند از میان آن‌ها انتخاب کند. علاوه بر آن، بازی دارای مهارت‌های ویژه فراوانی است که در نبرد به توانایی‌های بازیکن کمک می‌کنند.

این بازی دارای دو حالت می‌باشد، حالت مرحله‌ای و حالت مرگ و زندگی که پس از اتمام حالت مرحله‌ای برای بازیکن آزاد می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود