Dungeoneers Academy v1.1.0

Dungeoneers Academy یک بازی نقش‌آفرینی موبایل به سبک Rogue است که در آن بازیکن آواتاری از یک سرباز تازه‌کار را به قهرمان سرزمینش تبدیل می‌کند. بازیکن از میان دو کلاس شخصیت انتخاب می‌کند: مبارز و جادوگر. هر کلاس دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود می‌باشد، مانند اینکه هریک باید به روش خود بازی شوند.

نقشه سیاه‌چال‌ها به صورت تصادفی ایجاد می‌شود تا قابلیت بازی دوباره داشته باشند. هر سیاه‌چال مناسب یک سری مرحله طراحی شده، اما بعضی گنج‌ها و هیولاها تصادفی هستند. همچنین بعضی سیاه‌چال‌ها به صورت تصادفی غول تولید می‌کنند.

گروه بازرگانانِ پشتیبانی شده توسط آکادمی همیشه در نزدیکی هستند و دارای گزینه‌های فراوانی برای تجهیزات، سلاح‌ها، کتیبه‌های جادویی و معجون‌ها می‌باشند تا از میان آن‌ها انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که بعضی آیتم‌ها برای یک کلاس بهتر از دیگری هستند.

آواتار شما قادر خواهد بود به 5 منطقه سفر کرده و به کاوش بپردازد و سیاه‌چال‌ها را غارت کند تا مهارت و ثروتش افزایش یابد. کاوش سیاه‌چال به صورت آنی انجام می‌شود در صورتی که مبارزه وارد یک سیستم نوبتی می‌شود، تا به شما برای فکر کردن زمان بدهد. شما می‌توانید با سرعت دلخواه خود حرکت کرده و به مبارزه بپردازید، آهسته و محتاطانه و یا سریع و همراه با بی‌خیالی.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود