Goodies Match 3 Puzzle v1.0.6

در قلمرو شگفت‌انگیز آب‌نبات و شیرینی‌های خوشمزه، در میان کوهستان‌های کارامل، و دشت‌های آب‌نباتی، یک اژدهای کوچک به نام دینو کیم زندگی می‌کند. او عاشق این است که در جزایر آسمانی سفر کرده و آب‌نبات و شیرینی جمع‌آوری کند. او حتی از سخت‌ترین موانع نیز هراسی ندارد و می‌تواند به راحتی موانع را از سر راهش برداشته و در هر شرایطی راهی پیدا کند.

در بازی Goodies match-3 شما فرصت دارید که نه تنها با دینو آشنا شوید، بلکه به بهترین دوست او تبدیل شوید! او با کمال میل شما را به سفری در جزایر آسمانی خواهد برد، به شما مکان‌های غیر منتظره فراوانی را نشان خواهد داد، درباره آب‌نبات و شیرینی چیزهای جالب بسیاری را خواهد گفت و نحوه جمع‌آوری آن‌ها را نیز به شما یاد خواهد داد. مانند یک دوست واقعی دینو در شرایط دشوار به شما کمک خواهد کرد تا دچار شکست نشوید!

در این بازی شما یاد می‌گیرید که دقت خود را بالا ببرید، پازل‌های چالش‌برانگیز را حل کنید و برای هر کاری راه حل پیدا نمایید.

این بازی به هر کسی مزه خواهد داد! نصب کنید تا خودتان متوجه شوید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود