Audio Recorder v2.00.03

Audio Recorder برنامه رسمی ضبط صدای سونی است که ضبط و پخش صدا را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی شما آسان می‌سازد. یک رابط کاربری شهودی به شما دسترسی سریع به ضبط، مکث، ویرایش صدا، تنظیمات و کاربردهای دیگر را می‌دهد.

میکروفون استریوی STM10 به شما امکان می‌دهد دفعه بعدی که خواستید صدای یک کنسرت هیجان‌انیگز را ضبط کنید کیفیت تأثیرگذاری را کسب نمایید. زمانی که از نزدیک با شخصی مصاحبه می‌کنید، نتیجه فوق‌العاده است. با استفاده از این برنامه کاری کنید لحظات عالی شما صدایی فوق‌العاده داشته باشند.

هدست MDR-NC31EM با قابلیت حذف نویز به شما امکان می‌دهد صدای باکیفیت دیجیتالی و یک افکت سه‌بعدی تأثیرگذار ضبط کنید. این کاربرد تنها برای دستگاه‌های اکسپریای سونی که از رابط 5قطبی پشتیبانی می‌کنند سازگار است.

این برنامه با میکروفون استریوی STM10, هدست MDR-NC31EM, SmartWatch SW2, SmartBand™ SWR10, SmartBand™ Talk SWR30 و دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 4.1 به بالا سازگار است.

این برنامه از نرم‌افزار تجزیه و تحلیل ترافیک برای جمع‌آوری آمار استفاده می‌کند. این اطلاعات به سازنده کمک می‌کند برنامه و سرویس‌ها را ارتقاء دهد. هیچ‌کدام از این اطلاعات برای شناسایی شما استفاده نمی‌شود.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • چرا موقع فشار کلید ضبط، برنامه متوقف میشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود