The Secret of the Lost Pyramid v2

در بازی ماجراجویانه The Secret of the Lost Pyramid جی اسمیت یک شکارچی گنج بازنشسته است، البته تا روزی که خانواده‌اش ربوده می‌شود. آدم‌ربایان یک معامله به او پینشهاد کرده‌اند: در عوض آزاد شدن خانواده‌اش او باید مدال جوانی ابدی را به آن‌ها بدهد. جی اسمیت حالا بار دیگر یکی از ماجراجویی‌هایش را آغاز می‌کند، این بار باید مدال گم‌شده را پیدا کرده و خانواده‌اش را به خانه بازگرداند. طبق افسانه‌ها، مدال در زیر هرم پنهان شده است. سفر شما آسان نخواهد بود، تعداد زیادی پازل و موانع مختلف را باید برای پیدا کردن مدال پشت سر بگذارید. سفر شما همین حالا آغاز می‌شود. آیا آماده‌اید؟

آیا قادر خواهید بود که مدال را پیدا کنید؟ آیا جی اسمیت به خانواده‌اش خواهد رسید؟ در این بازی شگفت‌انگیز به سبک اشاره و کلیک پاسخ این سوالات را خواهید یافت!

ویژگی‌ها:

بر اساس بازی‌های سبک اشاره و کلیک

گرافیک شگفت‌انگیز اچ‌دی که شما را با داستان درگیر خواهد کرد

موسیقی زمینه باورنکردنی

قابلیت ذخیره خودکار پیشرفت بازی

همه آیتم‌های بازی برچسب‌گذاری شده‌اند

فاقد صحنه‌هایی به سبک اشیاء پنهان

ترجمه شده به زبان‌های اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و آلمانی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • من توی این بازی گیرکردم لطفاکمکم کنید

  • سلتم من تواین بازی گیرکردم کسی هست کمکم کنه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود