بازی سحر و جادو نسخه پلتفرمر 16 بیتی آیکون

Magic Rampage

بازی سحر و جادو نسخه پلتفرمر 16 بیتی
4.6 (246402) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه , نقش آفرینی - RPG

Magic Rampage یک بازی هیجان‌انگیز جدید به سبک پلتفرمر برای اندروید است که سبک اکشن نقش‌آفرینی کلاسیک را با گیم‌پلی hack ‘n’ slash ترکیب می‌کند. این بازی دارای ویژگی‌هایی همچون سفارشی‌سازی شخصیت و ده‌ها سلاح مختلف برای کسب کردن است؛ از چاقو تا چوب‌های جادویی. هریک از سیاه‌چال‌ها در این بازی موانع، دشمنان و مناطق مخفی جدیدی را برای کاوش به بازیکن ارائه می‌کند. به جستجوی مراحل جایزه‌ای بپردازید، در حالت بقاء برای زنده ماندن تلاش کنید، با شخصیت‌های دیگر متحد شوید و در نبردهای چالش‌برانگیز با غول‌ها به مبارزه بپردازید.

این بازی ظاهر و حس بازی‌های کلاسیک سبک پلتفرمر دهه 90 را به شما ارائه کرده و گیم‌پلی جدید و جذابی را به شما معرفی می‌نماید. اگر دلتان برای بازی‌های پلتفرمر دوران 16 بیتی تنگ شده و فکر می‌کنید امروزه دیگر بازی‌ها به اندازه کافی خوب نیستند این بازی برای شما ساخته شده است!

این بازی از دسته‌های بازی و صفحه‌کلیدهای فیزیکی برای پاسخگویی دقیق‌تر گیم‌پلی پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید که برای تجربه خوب، یک دستگاه اندرویدی رده‌بالا پیشنهاد می‌شود.

 

تغییرات نسخه 5.3.5 :

رفع مشکلات مربوط به ذخیره بازی

بهبود عملکرد

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 5.3.5
  • اندازه : 106M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/03/14
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود