Castle: 3D Hidden Objects v1.02 + data

شما توسط جادوگر شیطانی در سیاه‌چال قلعه خودتان زندانی شده‌اید و امروز روز شماست تا بتوانید از آنجا فرار کنید و تاج و تخت خود را پس بگیرید، زیرا شما وارث به حق هستید!

در بازی پازل Castle: 3D Hidden Objects قلمرو شما پر از اشیاء پنهان، ماجراجویی و رمز و راز است! با جمع‌آوری، جستجو و پیدا کردن همه 400 عتیقه قرون وسطایی که همه جا پراکنده شده‌اند سعی کنید فرار نمایید. با بیش از 20 مرحله برای انجام دادن، یک منظره باورنکردنی و محیط‌های سه‌بعدی، یکی از بهترین بازی‌های سبک اشیاء پنهان سال 2016 را تجربه خواهید کرد.

برخلاف دیگر بازی‌ها این بازی با یک داستان سبک و طنزآلود و صحنه‌های زیبا به شما ارائه میشود! در این بازی که ترکیبی از سبک‌های اشیاء پنهان و فرار از زندان می‌باشد، با آرامش از جستجوی اشیاء لذت ببرید.

ویژگی‌ها:

بیش از 400 اشیاء پنهان را کشف کنید!

20 مرحله قرون وسطایی برای کاوش!

دارای سیستم راهنمای داخلی تا هیچ‌وقت گیر نیفتید!

فاقد پرداخت درون‌برنامه‌ای

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود