Real Tooth Morphology v3.2

برنامه پیشگام Real Tooth Morphology از اسکن رزولوشن بالای دندانها استفاده کرده و یک مدل باکیفیت را برای شما به نمایش درمی‌آورد. این اطلاعات از طریق دو پژوهشگر دانشگاه بدست آمده و پردازش گردیده است و به شما امکان می‌دهد ساختار داخلی و خارجی دندان‌ها را به صورت سه‌بعدی و با جزئیات بالا کاوش نمایید.

این برنامه همچنین شامل یک راهنما برای شکل‌شناسی و ویژگی‌های دندان می‌باشد که به صورت سه‌بعدی نشان می‌دهد چگونه به دندان مورد بحث ارتباط دارند. یک مزیت مهم استفاده از دندان واقعی این است که ویژگی‌های جالب و غیرعادی را نشان می‌دهد که در بیماران دندانپزشکی مشاهده می‌شود.

این برنامه برای دندانپزشکان، دانشجویان دندانپزشکی و هرکس دیگری که مایل است ساختار دهان و دندان را یاد بگیرد ابزاری کامل می‌باشد. جزئیات و رزولوشن بالا هنگام مشاهده هر دندان در دسترس است.

این برنامه شامل یک راهنمای آموزشی اضافه است که حقایق و جزئیات درباره هریک از دندان‌ها را دارا می‌باشد و توسط متخصصین این زمینه منتشر شده است.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود