I Have No Mouth v1.0 + data

I Have No Mouth یک بازی ماجراجویانه کلاسیک به سبک اشاره و کلیک است که در ابتدا در سال 1995 برای رایانه منتشر گردیده بود. این بازی شما را در یک جو ترسناک آخرالزمانی قرار می‌دهد، 109 سال پس از اینکه یک ابررایانه به نام AM بشریت را محو کرده است. این ابررایانه در طول جنگ ساخته شده و از تمامی انسان‌ها متنفر می‌باشد و تصمیم گرفته کاری کند 5 انسان بازمانده بهای کاری که کرده‌اند را بپردازند. این بازمانده‌ها اکنون فناناپذیرند، پس AM می‌تواند برای لذت بردن سادیستی خودش آن‌ها را برای همیشه شکنجه دهد.

در این بازی شما هریک از شخصیت‌ها را در جهنم خودش هدایت می‌کنید، گذشته‌اش را مرور می‌نماید و با ترس‌ها و ضعف‌هایش مقابله می‌کنید، همه این‌ها در حالی انجام میشود که امید دارید روزی آزاد شوید.

ویژگی‌ها:

دارای حالت‌های کنترلی لمسی و کلاسیک

از بین فیلترهای مختلف گرافیکی انتخاب کنید

به ترتیب دلخواه خود در نقش چند بازیکن بازی نمایید

چند پایان مختلف را تجربه کنید

شامل پازل‌های به خوبی ساخته شده

فاقد تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود