Loco Loco v1.18 + data

در بازی Loco Loco شما از مهندسان خود استفاده می‌کنید تا یک قطار را به ایستگاه مرکزی هدایت نمایید!

به همه نیروی فکری خود نیاز خواهید داشت تا جلوتر از قطار بمانید، مسافران را به مقصد برسانید، و در مسیر خود سکه‌ها را جمع‌آوری کنید. هر مرحله یک پازل برای حل است که در آن باید همه مسافران را به مقصد رسانه و حداکثر ستاره‌ها را کسب نمایید!

سکه‌ها را جمع‌آوری کنید تا کارگران و قطارهای خود را با توانایی‌های خاص ارتقاء دهید که شام اره برای بریدن درختان و یا قطار آهن‌ربایی برای مکیدن سکه‌ها می‌باشند! برای جمع‌آوری حداکثر سکه‌ها در هر محله تلاش کنید و ببینید آیا می‌توانید رکورد دوستانتان را شکست دهید! (نیاز به اتصال فیسبوک)

کارگران دیگر شامل پل‌سازان و اره‌ها برای بریدن درختان هستند. همچنین در بازی قطارهایی وجود دارد که می‌توانند سکه‌های شما را دو برابر کنند، سکه‌ها را جذب نمایند، برای مدت کوتاهی توقف کنند و با استفاده از پیام رادیویی پل‌ها و تغییر مسیرها را کاهش دهند.

در این نسخه از بازی تعدادی از باگ‌های آن که باعث کرش می‌شد حل شده‌اند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود