Ape Of Steel 2 v1.4 + data

دنیایی که تحت سلطه پادشاهان میمون حریص قرار دارد، در شرف تغییری مثبت است. میمون فولادی عازم یک ماجراجویی شده تا از مورد سوء استفاده قرار گرفتن منابع سیاره جلوگیری نماید.

در بازی ماجراجویی Ape Of Steel 2 از یک دنیای سه‌بعدی زیبا با گیم‌پلی منحصربه‌فرد به سبک پلتفرم و تیراندازی لذت ببرید. بپرید، تیراندازی کنید و برای پیدا کردن مسیر خود و پیدا کردن پادشاه میمون شیطانی برنامه‌ریزی کنید!

این بازی واقعاً چالش‌برانگیز می‌باشد… پس برای کسانی که به صورت تفننی بازی می‌کنند پیشنهاد نمی‌شود (به عنوان مثال کسانی که عاشق بازی‌های سبک جورچین سه‌تایی هستند).

این بازی برای دستگاه‌های رده‌بالا پیشنهاد می‌شود و برای کسب بهترین عملکرد، دستگاه شما نباید در حالت صرفه‌جویی مصرف انرژی باشد. دستگاه‌های دارای رم کمتر یا قابلیت‌های گرافیکی پایین‌تر ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند.

ویژگی‌ها :

کنترل‌های دو دسته به سبک تیراندازی

نورپردازی و رندر گرافیکی پیشرفته

گیم‌پلی چالش‌برانگیز

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود