Chrono Strike v0.3

Chrono Strike یک بازی اکشن مبارزه‌ای سه‌بعدی است که در آینده اتفاق می‌افتد و شما را در برابر ارتشی بی‌نهایت از ربات‌های قاتل قرار می‌دهد. تیمی از قهرمانان نخبه را تشکیل دهید و در 100 مرحله دشمنان را شکست دهید. آیا مهارت‌های لازم برای پیروزی را دارید؟

در نبردهای مهارتی شرکت کنید. با استفاده از کنترل‌هایی که یادگیری آن‌ها ساده اما تسلط بر آن‌ها دشوار می‌باشد، در برابر امواج دشمنان حملات مرگبار اجرا کنید. زمانی که دشمنان در برد شما بودند ضربه بزنید و یا خطر غرق شدن توسط دشمنان را بپذیرید.

محدوده وسیعی از دستگاه‌های مرگبار که سیاره را تحت تسلط خود در آورده‌اند را نابود کنید. هریک از آن‌ها دارای سبک مبارزه‌ای منحصربه‌فردی می‌باشند که باید با آن‌ها سازگار شوید و بر آنها غلبه نمایید.

پنج قهرمان ویژه همه نیرویی است که در برابر انقراض بشریت ایستاده، هریک از قهرمانان را آموزش دهید تا مهارت‌های ویژه که جریان جنگ را تغییر می‌دهد را آزاد نمایید.

یک آینده اسرارآمیز جدید را کاوش کنید و در ماجراجویی خود در یک سرزمین متروک امواج دشمنان را شکست دهید. دنیا را پس بگیرید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود