RPG Asdivine Menace Premium v1.1.1g

در بازی نقش‌آفرینی  RPG Asdivine Menace در کهکشان سفر کنید تا در آخرین فصل این بازی بتوانید حقیقت را کشف نمایید.

یک قرن پس از حوادث مختلف بالاخره صلح برقرار شد. تا زمانی که یک مهمان ناخوانده از یک دنیای دیگر ناگهان ظاهر شده و اعلام می‌کند کل دنیا در حال نابودی است.

با شنیدن این موضوع، Izayoi در تلاش برای معکوس کردن این سرنوشت اعلام شده با سه روح بسیار منحصربه‌فرد به دنبال یک پاسخ می‌گردند. اما پاسخی که می‌یابند چه چیزی است؟

در این بازی نبردهای دوبعدی فراگیر را بهتر از قبل تجربه کنید! درگیر شدن با دشمن در میدان نبرد مانند همیشه دیوانه‌وار است! حملات چندنفره و مهارت‌های جدید انبوهی از دشمنان را نابود خواهد کرد.

این بازی با محتوای کافی می‌آید تا تشنه‌ترین بازیکنان سبک نقش‌آفرینی را راضی نماید و این حتی بدون ذکر محتوایی است که در آینده به آن اضافه خواهد شد!

با سلاح‌های جدید برای جمع‌آوری و گزینه‌های ساخت و ساز بیشتر از قبل، ابزار کشتار خود را به چیزی تبدیل کنید که ترس را در دل انسان‌ها و هیولاهای سراسر کهکشان می‌اندازد!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود