Evo Explores v1.3.4.0

در بازی پازل Evo Explores شما باید به چشمان خود اعتماد کنید. اگر چیزی واقعی به نظر می‌رسد، واقعی است! اگر مشکلی نمی‌بینید، مشکلی در کار نیست.

در این بازی باید ساختارهای سورئال غیرممکن را دستکاری کنید، خطاهای چشم را کاوش کنید و پازل‌های چالش‌برانگیز را حل نمایید. هر مرحله جدید داستان سیاره بایت و ساکنین آن را آشکار می‌کند.

اوو یک کاوشگر فضا است، هر سیاره‌ای که او بازدید می‌کند پر از رمز و راز است. اما سیاره بایت منحصربه‌فرد می‌باشد. قوانین عادی فیزیک در اینجا کاربردی ندارند. حتی جاذبه نیز تحت کنترل تخیل شما می‌باشد.

این بازی از بازی زیبای Monument Valley الهام گرفته است. سازندگان بازی از طرفداران پر و پاقرص بازی اصلی هستند، اما این بازی را بیشتر دوست خواهید داشت! احساس خود را با ما به اشتراک بگذارید!

در این نسخه از بازی پشتیبانی از زبان‌های راست به چپ به آن اضافه گردیده است.

 

تغییرات نسخه 1.3.4.0 :

رفع مشکل فصل 14

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود