Old Gold 3D v1.4.0

اگر از طرفداران بازی‌های سبک اول شخص مانند Doom, Heretic, Duke Nukem, Wolfenstein 3D هستید، بازی Old Gold 3D که به سبک نبرد در سیاه‌چال و دارای گرافیک عالی می‌باشد، شما را به گذشته و دوران بازی‌های کلاسیک نقش‌آفرینی و اول شخص سه‌بعدی می‌برد. شما مأموریت خود را با یکی از سلاح‌ها مانند شمشیر قدیمی شکسته، نخته‌سنگ، کمان شکارچی، چاقوهای قاتل، شمشیر شوالیه، خنجر، گرز مهاجم و نیزه مجازات شروع می‌کنید.

قهرمان شما قادر خواهد بود در پیچ و خم‌های سه‌بعدی که پر از آیتم‌های کم‌یاب و گنجینه‌های قدیمی می‌باشد به ماجراجویی بپردازد. قهرمان سیاه‌چال شما در نبردهایی با هیولاهای ترسناک و انبوهی از اسکلت‌های جنگجو درگیر خواهد شد.

در طول بازی، مهارت‌های مبارزه‌ای و تیراندازی با کمان خود را بهبود دهید تا ارتش نامیرایان شیطانی را شکست داده و یک بار برای همیشه پادشاه آن‌ها را نابود کنید!

این بازی برای همه طرفداران بازی‌های اکشن سه‌بعدی مناسب می‌باشد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام خسته نباشید و تشکر خاص بخاطر بودن بازیواستم یک لیست از تمام بازیهای ویندوز که برای اندروید ساخته شده اسسالمبااندرویدت رو بهم معرفی کنید مثل
    Doom 3_half life_wolfeshtin
    اگه بازم از این بازیها تاپ ویندوز هست که برای پورت شده‌اند معرفی کنید خیلی ممنون میشم
    با تشکر فراوان از مدیر سایت…

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود