Dungeon Laughter v1.2.2

Dungeon Laughter یک بازی سه‌بعدی غیراستاندارد به سبک شبیه Rogue است که نقشه‌های آن به صورت تصادفی ایجاد می‌شوند. سیستم تولید تجهیزات تصادفی بازی یک محیط سیاهچال بسیار تغییرپذیر را ایجاد می‌کند. در این بازی شش مرحله و صدها هیولا انتظار شما را می‌کشند تا ماجراجو را به چالش بکشند.

با استفاد از مدل شخصیت‌های وکسل و نورپردازی پویا، سبک گرافیکی این بازی هم تاریک و هم زیبا است. همچنین بسیاری از نقشه‌های بازی‌های کلاسیک به این بازی اضافه گردیده است. ماجرای این بازی کاری می‌کند که فضای سنگین آن را احساس کنید و در عین حال لبخندی نیز بر لبان خود داشته باشید.

خواه شما طرفدار سبک ماجراجوی سیاه‌چال باشید و یا یک بازیکنی که ردپایش را در بازی‌های کلاسیک سیاه‌چال جا گذاشته، در این بازی خاطرات قدیمی و سرگرمی جدید را خواهید یافت.

در این نسخه از بازی تعدادی از باگ‌های آن رفع شده است.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود