بازی فرقه سری قسمت سوم آیکون

The Secret Order 3: Ancient Times

بازی فرقه سری قسمت سوم
4.4 (5257) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

در بازی ماجراجویانه The Secret Order 3: Ancient Times در زمان به عقب سفر کنید تا پادشاهی افسانه‌ای آرونهارت را پیدا نمایید. از کشته شدن پدر خود و نابودی دنیا توسط اشیاء خطرناک جلوگیری نمایید!

نسخه سوم این بازی داستان هیجان‌انگیز آن را با یک روایت پر از تعلیق که به طور موفقیت‌آمیز سبک‌های فانتزی و کاراگاهی را با یکدیگر ترکیب کرده است ادامه می‌دهد.

شما در این بازی سارا پنینگتون را کنترل می‌کنید، دختر رئیس فرقه گریفین که باید یک بار دیگر باید با قدرت خطرناک اشیائی که در رویدادهای بازی قبلی بدست آورده بود مواجه شود.

قدرت سلطنتی و ماسک ناپایدار شده‌اند و زندگی پدر سارا و امنیت دنیا را تهدید می‌کنند. تنها راه برای جلوگیری از آن سفر به گذشته در قلمرو افسانه‌ای آرونهارت و پیدا کردن پادشاه آمادون است که زمانی دستور ساخت این اشیاء را داده بود. سارا باید عازم یک مأموریت حماسی شده و مکان‌های شگفت‌انگیز باستانی را کاوش کند، معماهای دشوار را حل کند و عمیق‌ترین اسرار را در مسیر خود کشف نماید.

آیا سارا می‌تواند قبل از کشته شدن پدرش توسط اشیاء خطرناک آنها را متوقف کند؟

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.1
  • اندازه : 24M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/09/12

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود