Evolution Planet: Gold Edition v1.0.8 + data

در بازی پازل Evolution Planet: Gold Edition یک مکان پر از شگفتی، ماجراجویی، سرگرمی، گنجینه… و قورباغه را کاوش نمایید! همچنین دایناسورها! و غارنشین‌ها! جزایر سیاره تکامل را بازی کنید و موجوداتی که در آنجا زندگی می‌کنند را ملاقات نمایید. آن‌ها را با یکدیگر تطبیق دهید، قوی‌ترشان کنید و به آنها کمک نمایید نسخه‌های جهش‌یافته خود را شکست دهند.

در سفر خود از جزیره‌ای به جزیره دیگر چه چیزهایی را خواهید یافت؟

از همان ابتدا متوجه خواهید شد که انجام این بازی آسان است، اما به طور منحصربه‌فرری سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز نیز می‌باشد. سه نوع موجود مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید تا به یک نمونه قدرتمندتر تبدیل گردند. یک استراتژی مخصوص به خود را انتخاب کنید تا بتوانید بر تمامی چالش‌ها غلبه نمایید. در پایان قادر خواهید بود مانند یک استاد موجودات خود را تکامل دهید.

این بازی ساعت‌ها سرگرمی را به شما ارائه می‌نماید. از طریق جنگل‌ها، سرزمین‌های یخی، آتش‌فشان‌ها، بیابان‌ها و… سفر خود را با این موجودات سرگرم‌کننده به اشتراک بگذارید که هریک دارای فضایی زیبا و افکت‌های نورپردازی می‌باشند. مراقب شهاب‌سنگ‌ها نیز باشید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود