بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

Warhammer: Arcane Magic v1.1.0.9

Warhammer: Arcane Magic یک بازی تخته‌ای تاکتیکی نوبتی است که حتی کارکشته‌ترین بازیکنان را نیز به چالش می‌کشد. این بازی توسط بازی‌ساز مستقل به نام Turbo Tape Games توسعه داده شده که تاریخچه بازی‌سازی آن به دوران آغاز بازی‌های رایانه‌ای باز می‌گردد.

این بازی در دنیایی فانتزی اتفاق می‌افتد و شما سفر خود را در مکان‌های افسانه‌ای Warhammer خواهید دید و به ساخت جادوها، جادوگرها و طلسم‌ها می‌پردازید. شما حداکثر سه جادوگر می‌توانید به درون بازی بیاورید، و برای هریک از اینها می‌توانید تصمیم بگیرید کدامیک از طلسم‌ها و تومارها را بر اساس مدرسه جادوگری وارد بازی کنید. هریک از کمپین‌ها شامل 8 مرحله بوده و به شما یک جادوگر جدید جایزه می‌دهد.

همچنانکه انتخاب می‌کنید که کدام‌یک از طلسم‌ها را فعال می‌کنید، قدرت خود را با دقت اندازه‌گیری کنید تا نوبت شما بهینه شود. تکیه‌گاه‌های سری، منابع حیاتی جادو در هر مرحله هستند که قدرت شما را بازیابی کرده و افزایش می‌دهند. درنظر داشته باشید که چگونه بادهای جادویی طلسم‌های شما را تحت تأثیر قرار می‌دهند و اقدامات خود را بادقت انتخاب کنید، زیرا دشمن بی‌رحم است.

در سفر خود شما به گنجینه‌های قدیمی خواهید رسید که شامل آیتم‌های قدیمی هستند که به شما امکان می‌دهد کنترل بیشتری بر انرژی خود داشته باشید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود