بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

Retaliation Enemy Mine v1.78

Retaliation Enemy Mine یک بازی جنگی استراتژیک نوبتی است که طراحی شده تا استدلال تاکتیکی و استراتژیک چالش‌برانگیز را به شکلی سریع و آسان به شما ارائه نماید. یادگیری این بازی آسان، اما تسلط بر آن دشوار می‌باشد.

برای برنده شدن در بازی باید منابع را جمع‌آوری کنید، یک ارتش بسازید، و بر دشمن یا دشمنان خود پیشدستی نمایید… همچنین برخی اوقات کمی شانس داشتن هم ضرری ندارد. این بازی بر روی صفحه شش‌ضلعی بازی می‌شود و سه نوع واحد جنگی را شامل می‌شود که هریک دارای خصوصیات و جوایز مخصوص به خود می‌باشند: پیاده‌نظام، زرهی و توپخانه. این واحدها تحت تأثیر زمین‌های مختلف صفحه قرار می‌گیرند. این بازی در مجموع 21 نوع زمین را ارائه می‌کند، که به صورت تصادفی ایحاد می‌شود. کوهستان‌ها، جنگل‌ها، راه‌ها… همه این‌ها آسانی یا دشواری حرکت یا نبرد را تعیین می‌کنند.

ویژگی‌ها :

هوش مصنوعی دارای دکترا در علم موشک

بی‌شمار نقشه‌های تصادفی برای سرگرمی بی‌پایان

21 نوع زمین مختلف برای اثرگذاری بر تصمیمات تاکتیکی شما

طیف گسترده‌ای از حالت‌های بازی

چند نفره آفلاین با هوش مصنوعی و آنلاین با دیگر بازیکنان

قابلیت ایجاد و از بین بردن اتحادها

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود