برنامه والپیپر حوضچه کوچولو آیکون

Water Garden Live Wallpaper

برنامه والپیپر حوضچه کوچولو
4.5 (112647) امتیاز در گوگل‌پلی
گرافیک , وال پیپر

Water Garden Live Wallpaper یک والپیپر سه‌بعدی زنده جالب است که در یک چشم به‌هم زدن صفحه نمایش دستگاه موبایل شما را به یک حوضچه بسیار زیبا و فوق واقع‌گرایانه که پر از ماهی‌های زینتی می‌باشد تبدیل می‌کند!
برای ایجاد موج‌های نرم که به طرزی باورنکردنی واقعی به نظر می‌رسند از ژست‌های لمسی استفاده نمایید! ماهی‌های تزئینی زیبای koi را مشاهده کنید که با خوشحالی در حوضچه شما به کاوش می‌پردازند، به آن‌ها غذا بدهید و با انگشت لمسشان کنید تا خوشحال‌تر شوند!
از میان مجوعه‌ای غنی از صحنه‌های طبیعی انتخاب کنید، برای سرگرمی شما تقریباً هر پیکسل استادانه صیغل داده شده است! فروشگاهی پر از آیتم‌های جادویی و ویژگی‌های پیشرفته، شخصی‌سازی باغ آبی شما را تقریباً هر طور که مایل هستید امکانپذیر می‌سازد.

 

ویژگی‌ها :

افکت‌های موج فوق‌العاده بدون از دست دادن باتری

ماهی‌های ساخته شده از مدل‌های سه‌بعدی واقعی

گرافیک اچ‌دی کیفیت بالا را بر روی گوشی‌ها و دستگاه‌های بزرگتر حفظ می‌کند

 

تغییرات نسخه 1.66 :

جایگزینی فضا های جدید با آنجه در گذشته به میهمانی دستگاه اندرویدی شما آمده بودند

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.66
  • اندازه : 14M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/07/06
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود