بازی عصر وشو آیکون

Age of Wushu Dynasty

بازی عصر وشو
4.0 (68574) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , رزمی , نقش آفرینی - RPG

با از بین رفتن صلح شکننده میان مدارس رقیب و انفجار تنش‌های زیرپوستی درازمدت، جنگ به Jianghu آمده است. قهرمانان برای افتخار می‌جنگند و مدارس پشت رهبران خود صف‌آرایی می‌کنند تا با نبردی جدید مواجه شوند.
در بازی ماجراجویانه هیجان‌انگیز Age of Wushu Dynasty عازم دنیایی شوید که توسط جنگ و توطئه متلاشی شده و سرنوشت خود را کشف نمایید. به قدرت برسید و برادر خود را به سوی انتقام و شکوه هدایت نمایید.
از میان 4 مدرسه هنرهای رزمی انتخاب کنید تا به مسیر کشف قدرت درون ملحق شوید! هر مدرسه در یک سیستم سفارشی‌سازی شخصیت عمیق، فرصت‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند. به یک مدرسه ملحق شوید، بر هنرها تسلط پیدا کنید، و با مدارس مخالف به رقابت بپردازید تا سرنوشت خود را کشف نمایید!
با استفاده از سیستم نبرد انقلابی بازی به یک استاد واقعی هنرهای رزمی تبدیل شوید. نبردهای بلادرنگ تاکنیکی را تجربه کنید، جلوی حملات وارده را بگیرید، دفاع را زمان‌بندی کنید، و با فریب دشمن به دفاع آن نفوذ کرده و شکستش دهید. بر مهارت‌های منحصربه‌فرد مسلط شوید تا با شمشیرها، چوب‌ها، خنجرها و دست خالی به نبرد بپردازید!
چه کسی به قهرمان نهایی تبدیل خواهد شد؟ به دنیای خشن پر از نینجاهای قاتل و قهرمانان کونگ‌فو وارد شوید که در آن بازیکنان به صورت PvP در دنیایی باز و سازماندهی شده به نبرد می‌پردازند. در نبردهای یک به یک میدان نبرد مبارزه کنید تا به رتبه‌های بالا دست پیدا نمایید.

 

تغییرات نسخه 24.0.0 :

اضافه شدن توانایی های ذهنی جدید

بروز رسانی توابع حرکتی

بهینه ساز های متعدد و رفع باگ ها

چالش های جدید مدرسه در دسترس است

اضافه شدن مدرسه جدید به نام : پژوهشگران

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 24.0.0
  • اندازه : 52M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/14

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود