Spirit Master v1.0

در بازی نقش‌آفرینی Spirit Master شما در دنیایی که توسط خشم طبیعت از پای درآمده نور امید هستید. موجودات این دنیا برخاسته‌اند تا دنیا را دوباره متولد کنند، دنیایی بدون بشر.

سفر شما از بالاترین قله‌های کوه تا عمیق‌ترین آتش‌ها گسترده خواهد بود. نبردها شدید خواهند بود. تنها یک اراده شکست‌ناپذیر و تیزهوشی می‌تواند بر موانع غلبه کند. آیا شما این‌ها را در خود دارید؟

برای هر عقرب هیولا، موش کور و درخت شیطان یک متحد برای احضار است تا به شما در نبرد کمک کنند. یک تیم سفارشی تا حداکثر 4 نفر بسازید تا بر دشمنان خود غلبه نمایید.

قهرمانان و متحدان خود را ارتقاء دهید، سطحشان را بالا ببرید و قدرت خود را افزایش دهید، در غیر اینصورت سفری طولانی و دشوار را پیش رو خواهید داشت.

حتی در یک قلمرو جادویی، چیزها مجانی بدست نمی‌آیند. محصولات زراعی را پرورش دهید و برداشت نمایید تا سکه ضرب کرده و برای سفر سرمایه جمع‌آوری کنید. مراقب غارتگرانی که در سایه منتظر هستند نیز باشید!

قدرت در تعداد، حوصله قدرتمندان را از بین خواهد برد. به متحدان ترسناک ملحق شوید تا دنیا را از آن خود کنید.

در نبردهای نفر به نفر با دیگر بازیکنان شرکت کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود