Loop Drive 2 v1.0

اعتیادآورترین مسابقات اتومبیل‌رانی با زد و خورد، همراه با بهبودهای فراوان بازگشته است! مسیرهای جدید با گزینه‌های آسان و سخت، محیط‌های منحصربه‌فرد و اتومبیل‌های کاملاً جدید!
Loop Drive 2 مانند نیاکان خود یک بازی اتومبیل‌رانی آرکید تفننی است که گیم‌پلی آن در ابتدا بسیار ساده بوده و در عین حال برای تسلط بر آن راه دشواری را پیش رو خواهید داشت.
اساساً همه کاری که شما باید انجام دهید این است که در دایره‌ها رانندگی کرده و از برخورد اتومبیل خود با موانع جلوگیری نمایید.
با گاز و ترمز در زمان صحیح، سرعت خود را تنظیم کنید تا با اتومبیل‌های دیگر تصادف نکنید.
با هر حلقه سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنید، قفل اتومبیل‌های مختلف را آزاد کنید، مجموعه خود را توسعه دهید و ببینید کدام‌یک بهتر به کار شما می‌آید.
تا جایی که می‌توانید دوام بیاورید، برای واکنش سریع تمرین کنید، از جدول امتیازات با امتیاز بیشتر بالا بروید و دوستان خود را به چالش بکشید.
عجله کنید و به مسابقات اتومبیل‌رانی غیرممکن‌ها ملحق شوید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود