Dream Defense v1.8.200

در بازی Dream Defense در نقش یک خرس عروسکی مسلح بازی کنید که از هم‌بازی‌اش به نام رابین در برابر مهاجمین ترسناکی که هنگام خواب به او حمله می‌کنند، دفاع می‌کند. با محدوده وسیعی از سلاح‌ها و آیتم‌های قدرتی که در اختیار دارید، برای شلیک، منفجر کردن و متوقف کردن دشمنان کافیست از کنترل‌های ساده لمسی استفاده نمایید.

خود را برای مواجه شدن با امواج هیولاها و انجام هر کاری برای جلوگیری از خواب‌های بد آماده کنید!

بر روی صفحه نمایش دستگاه خود لمس کنید تا خرس به هیولاها شلیک کرده و از رابین دفاع نماید. دشمنان تا طلوع آفتاب دسته دسته هجوم می‌آورند، پس در حالت آماده‌باش باقی بمانید!

یک خرس باهوش همیشه یک استراتژی خوب دارد، مشخص نیست چه نوع دشمن شبح‌واری نوبت بعد حمله خواهد کرد. نقطه ضعف دشمن خود را بیابید و عاقلانه سلاح خود را برگزینید.

با انواع دفاع‌های جالب دفاع تخت رابین را تقویت نمایید. موانع مدادی بسازید تا کابوس‌ها را دور نگاه دارید، یا لامپ‌های لیزری را به‌کار بگیرید که از راه دور می‌توانند هیولاها را هدف بگیرند.

با انجام مراحل و بقاء در شب می‌توانید در فروشگاه آیتم‌های جدید را آزاد کنید. سلاح‌ها و آیتم‌های قدرتی خود را ارتقاء دهید تا حتی قدرتمندتر شده و بهتر به دفاع از رابین بپردازید

 

تغییرات نسخه 1.8.200 :

رفع مشکلات و بهینه سازی

پیشرفت خویش را با همگام سازی با google play game ذخیره کنید

مقایسه پیشرفت خود با دوستانتان

پشتیبانی از زبان های روسی و ژاپنی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام
    لطفا بازی های دفاعی که برج دفاعی دارند قرار دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود