Dark Tales 5: The Red Mask v1.5 + data

در بازی پازل ماجراجویانه Dark Tales 5: The Red Mask با ظاهر شدن یک غریبه مرموز در یک شهر کوچک فرانسوی، جرم و جنایت منطقه را فرا گرفته است. خیابان‌ها خالی شده‌اند و به نظر می‌رسد مردم شهر برای یک ماسک قرمز فریاد سر می‌دهند. چرا این قضیه مهم است؟

در یک بازی هیجان‌انگیز پلیسی نقش رهبری را بر عهده بگیرید. در این بازی که به سبک اشیاء پنهان می‌باشد، عدالت در دستان شما قرار گرفته است! یک شهر کوچک فرانسوی را کاوش کرده و مجموعه‌ای از قتل‌ها در دستان یک مرد نقاب‌دار را تجربه کنید.

منشاء ماسک قرمز را کشف نمایید. او در خیابان‌ها کمین کرده و مقامات شهر را به قتل می‌رسانده است. شهردار شما را فراخوانده تا به او کمک کنید قاتل را ردیابی کرده و متوقف نمایید!

قاتل واقعی چه کسی است؟ در این نسخه از بازی محتوای اضافه در دسترس شما قرار دارد تا بتوانید ریشه‌های قاتل را پیدا کنید. از این تعبیر شگفت‌آور یک داستان معروف از ادگار آلن پو لذت ببرید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود