6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب
احتمالا می‌پسندید 6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب

ProCamera v1.059

ProCamera یک برنامه دوربین کاملاً کاربردی به شما ارائه می‌کند که نیازی به دسترسی‌های مخصوص یا ویژگی‌های زائد ندارد. این برنامه با تمرکز بر کیفیت عکس و حداقل پردازش طراحی شده است. این برنامه بهترین سازگاری را با گوشی‌های سامسونگ دارد، زیرا اکثر حالت‌ها و ویژگی‌های برنامه را پشتیبانی می‌کنند.

اکثر گوشی‌ها هنوز از Camera2 API گوگل پشتیبانی نمی‌کنند، و در نتیجه می‌توانند عکس‌ها را در فرمت فشرده شده JPEG ذخیره نمایند. علاوه بر آن، اکثر دستگاه‌ها از الگوریتم‌های واضح‌سازی مصنوعی لبه‌ها و کاهش نویز استفاده می‌کنند که بیش از پیش کیفیت تصویر را کاهش می‌دهد.

این برنامه تمامی آن بهبود‌های مصنوعی را غیرفعال کرده، کیفیت JPEG را 100 قرار می‌دهد، رزولوشن نیز حداکثر است تا بهترین کیفیت تصویر را به شما ارائه نماید.

 

ویژگی‌ها :

قابلیت انتخاب از سه حالت هیستوگرام: لوما، آرجی‌بی یا هردو

قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف ایزو

امکان تنظیم اکسپوژر

قابلیت کاهش نویز تعبیه شده در حسگر

حالت فوکوس پیوسته یا دستی

نوشتن جهت تصویر در تگ Exif با قابلیت قفل کردن

قابلیت تشخیص تکان دوربین

اضافه شدن اطلاعات جی‌پی‌اس به تگ Exif

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود