Kungfu Monkey-Global v1.5.0

Kungfu Monkey-Global اولین بازی موبایل درباره شکار هیولا، شامل یک سیستم ارتقاء کامل و سیستم‌های توسعه گوناگون می‌باشد. سیستم اصلی شکار هیولا تجربه‌ای انرژی‌بخش را همراه با تصاویر زیبا و سیستم‌های گوناگون به شما ارائه می‌کند.

در این بازی شما در نبرد میان سه قلمرو خدایان، شیاطین و بودا درگیر می‌شوید این بازی شامل سفری به غرب و همچنین تعدادی افسانه‌های تاریخی چینی درباره شیاطین می‌باشد.

هریک از اعضای دو طرف دارای قابلیت شروع یک نبرد هیجان‌انگیز است، بیش از 10 عضو هر دو سمت به نبرد ملحق خواهند شد.

با وجود انواع تاکتیک‌های نبرد، که هریک دارای مهارت‌های جادویی مخصوص به خود می‌باشند، از آن‌ها به روش معقولانه استفاده کنید تا به پیروزی دست پیدا نمایید!

در این بازی راه اصلی برای بدست آوردن ژنرال‌ها تسخیر آن‌هاست، بازیکنان می‌توانند جادوی بودا را در نبرد آزاد کنند تا نقش ویژه را بدست بیاورند.

در طول نبرد، طبق نقش بازیکنان مختلف، به اشکال مختلف در می‌آیند.

بازیکن می‌تواند در رتبه‌بندی خود را به چالش بکشد و این شانس را داشته باشد تا به غول پنهان تبدیل شود. پس از تبدیل شدن به غول، می‌توانید از همه بازیکنان چالش بپذیرید و قدرت خود را نشان دهید.

این بازی حداکثر 150 شخصیت مختلف با ویژگی‌های منحصربه‌فرد دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود